Sunday, April 15, 2012

Pergi ke Ipoh,Perak! #1

Assalamualaikum !! Hari ni Syarifah baru balik dari Ipoh . Pergi melawat Tok Saudare yang sakit. Tapi , Alhamdulillah tak serius sangat .. :)

Kitorang bertolak pukul 2. Hari Sabtu. Hermm .. Hah! Sampai kat sane kami terus ke homestay! NK Homestay namanya . Uishh .. RM200 tau ..  keluarga belah ayah seramai 5 orang dan sepupu2 aku yang dok kat situ. Mak Cik aku yang seorang lagi duduk kat Homestay lain. Rumah tu macam orang kaya kott !! 4 Bilik 4 Toilet. Puishh .. Dapur saja pun dah kaya! Heheh .. Rumah pemilik homestay tu bersebelahan dengan homestay yang kami duduk . Lepas sampai homestay kami siap2 nak keluar pergi rumah Tok Saudare aku tu lah!

                 Mak cik and pak cik aku yang lain pergi terus ke rumah Tok Saudare then baru diorang pergi ke homestay. Nak cari rumah tu sampai sesat . Ayah aku kalo dah marah kite yang lain dok senyap jer .. HAHA. Bila dah sampai kat umah Tok Saudare, sepupu aku yang lelaki umur 13 tahun, ni pun sampai dah. Beza cuma setahun . AKu 12. Kami sembang la duorang. Dia tanya aku pasal L pulak... Aku jawab dengan lancar tau ! Aku suka kalau orang tanya aku pasal DIA .. HAHA. Gedik ngat aihh .. saya tak gedik ehh ..




BERSAMBUNG ..

No comments:

Post a Comment