Sunday, April 15, 2012

Pergi ke Ipoh,Perak! #2

Okey .. Sambung balik, eh ! Hermm .. Ha! Dekat rumah Tok Saudare tuh . Tak ada cerita apa-apa sangat. Lepas tu kami balik semula ke Homestay. Sambut Birthday mak cik aku ! Riuh la... tak tau nak habaq! (Saya orang penang)

AHAD


Bangun pagi , gosok gigi, intai makanan! Makan roti canai segera yang dibawa dari Penang oleh ayah aku. Sedap! Lepas tu kami makan MAGGI .. Makan Maggi pagi-pagi tak gosok gigi !! HAHA!! Kami sembang la adik beradik . Yang tak berkenaan(budak kecik) pun dengar orang tua dok sembang.. :) (nakal tauuu)

TESCO
Kami gi lak Tesco. Beli Orkid. Dalam perjalanan pulang, kakak aku sembang la ngan aku. Ltak nama Orkid kaler merah nama "MUYA" yang kaler purple "MUYI"


Pastu abah saya kata "Aihh .. Mana boleh .. tu orkid abah yang punya"  Tukar lak nama ..

MERAH= BERCHAM (Kakak aku kata cam Beckham)


PURPLE=KINTA (Aku kata cam nama orang Jepun)


Last2 tak tau la jadi ke tak nama tu .. HAHAH .. Assalamualaikum !!

No comments:

Post a Comment